Toimitusehdot

Nämä ovat Suunnittelu Grande F. Oy:n/keittionkoodi.fi -verkkokaupan yleiset toistaiseksi voimassa olevat toimitusehdot. Viimeisin päivitys 25.01.2019.

 

Tilaaminen

Tilaaminen keittionkoodi.fi -verkkokaupasta ei välttämättä vaadi rekisteröitymistä. Mikäli asiakas rekisteröityy, hän saa käyttäjätunnuksen ja salasanan, joita hän voi jatkossa käyttää mm. tilaamiseen ja tilauksien seurantaan, tulostaa tilausten kuitit sekä hallita omia tietojaan. Asiakas sitoutuu säilyttämään ja käyttämään tunnuksiaan siten, että ulkopuoliset eivät saa tunnuksia haltuunsa.

Tuotteita voi siis tilata myös ilman käyttäjätunnuksia. Kun tilaus tulee järjestelmäämme, lähetämme asiakkaalle tilausvahvistuksen sähköpostilla. Kun olemme vastaanottaneet tilauksen ja asiakkaalle on lähetetty tilausvahvistus sähköpostilla, se on asiakasta sitova. Varaamme oikeuden myynnin rajoittamiseen esim. tuotteen tilapäisten saatavuusongelmien vuoksi. Mikäli tuotetta ei pystytä asiakkaalle toimittamaan, palautamme rahat asiakkaalle viipymättä saman maksukanavan kautta josta olemme maksun saaneet.

 

Toimitus

Tilaukset toimitetaan Postin, Matkahuollon tain Schenkerin (ent. Kiitolinja) kuljetuksilla. Suuremmat tuotteet toimitetaan pääsääntöisesti suoraan valmistajan/tukkumyyjän varastolta asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen. Huomaa, ettei toimitus sisällä sisäänkantoa. Toimitusosoitteeksi voi asettaa myös toisen, asiakkaan laskutusosoitteesta poikkeavan osoitteen, esimerkiksi remonttikohteen.

Asiakkaan on tarkastettava vastaanottamansa tilauksen kunto vastaanottovaiheessa. Jos toimitus ei vastaa tilausta tai toimituksessa on kuljetus- tai muu vaurio, siitä tulee tehdä ilmoitus KeittiönKoodiin, [email protected]. Huomautus on tehtävä kahden päivän kuluessa tilauksen saapumisesta tai vastaanottamisesta. Pyri aina ottamaan kuva vaurioituneesta tuotteesta mahdollisimman pikaisesti tuotteen saapumisen jälkeen.

Lopullinen toimitusmaksu ilmenee kassalla. Kunkin tuotteet viitteellinen toimitusaika ilmenee tuotteen tuotesivulla, mutta mikäli tuote on esimerkiksi tilapäisesti loppu varastosta tai tuotteen saatavuudessa/toimituksessa on muita ongelmia, toimitusaika on tällöin pidempi. Huomaa, että useamman tuotteen tilauksessa toimituseriä saattaa olla useampia. Mikäli tilauksen käsittely kestää normaalia pitempään, pyrimme ilmoittamaan siitä asiakkaalle. Emme vastaa asiakkaalle viivästymisistä mahdollisesti aiheutuneista kuluista (esim asentajien ylimääräiset palkkiot, vuokrien viivästykset ym).

 

Toimitusmaksut

Toimitusmaksut vaihtelevat tuotteen koon ja painon mukaan. Toimitusmaksuun vaikuttaa myös toimitustapa. Lopullinen toimitusmaksu ilmenee kassalla.  Kaikki yksityishenkilöiden tekemät tilaukset toimituksineen maksetaan tilauksen tekovaiheessa käytössä olevilla maksutavoilla.

 

Haluttu toimituspäivä

Mikäli asiakas haluaa, että tuotteet toimitetaan vasta myöhemmin, voi hän ilmoittaa tilausta tehdessään halutun toimituspäivän. Ilmoitamme kyseisen päivän tavarantoimittajalle, joka huolehtii tilauksen lähetyksestä. Huomaa, että emme kuitenkaan voi varmuudella taata tilauksen saapumista juuri kyseisenä päivänä. Pääsääntöisesti tilaus saapuu perille 1…3 arkipäivän kuluessa lähetyspäivästä. Toimitusaikaan vaikuttaa mm. tuotteen saatavuus, kuljetusliikkeen aikataulut sekä ilmoitettu toimitusosoite.

Kotiosoiteeseen toimitettavien tilausten ollessa kyseessä, kuljettaja ottaa tavaran vastaanottajaan puhelimitse tai tekstiviestitse yhteyttä kun hän on tuomassa lähetystä. Varmistathan, että annat numeron, josta hän saa vastaanottajan kiinni.

 

Palautukset

Tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Emme kuitenkaan voi ottaa takaisin tuotteita, joita on käytetty tai muokattu. Tämä koskee määrämittaan sahattuja tasoja/välitilalevyjä, saranaporattuja ovia ym. Palautettavien tuotteiden tulee olla jälleenmyyntikuntoisia. Palautettava tuote tulee lähettää takaisin alkuperäisessä pakkauksessa ja tuotteen tulee olla hyvin pakattuna. Kun tuote saapuu asianmukaisessa kunnossa takaisin, tuote tarkastetaan ja palautamme rahat 14 vuorokauden sisällä palautuslähetyksen vastaanottamisesta. Palautus tehdään aina samalle kortille/tilille kuin mistä tuote on maksettu. Palautettavasta summasta vähennetään tapauskohtaisesti palautuskustannukset, vaihdellen 10€…50€. Ota aina yhteyttä ennen palautusta p. 0400 35 0400 tai [email protected]. Samoin, mikäli tuote on viallinen, ota ensin yhteyttä. Pyri aina ottamaan kuva vaurioituneesta tuotteesta mahdollisimman pikaisesti tuotteen saapumisen jälkeen.

 

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä Keittiönkoodin asiakaspalveluun ( p. 0400 35 0400 / [email protected] ). Lue lisätietoa Paytrail verkkomaksuista.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

 

Yritys

Kättä päälle, luotettavaa kauppaa
Luotettavaa verkkokauppaa!

Suunnittelu Grande F. Oy
Y-tunnus: 2722660-8
Kotipaikka: Salo
Toimiala: Kodin kiintokalustekauppa, kotisivutuotanto ja verkkokaupat
Verkossa:
grandef.fi
keittionkoodi.fi

Ota yhteyttä!